پرداخت الکترونیک سپهر

بازدید رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران از غرفه پرداخت الکترونیک سپهر

در نخستین روز از هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه و خصوصی سازی، دکتر امیر یوسفیان نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران طی بازدید از غرفه این بانک در نمایشگاه، از جدیدترین محصولات و خدمات پرداخت الکترونیک سپهر دیدن کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در این رویداد مهم ضمن تبادل نظر با فعالان حوزه های مختلف بانکداری اقدام به معرفی آخرین خدمات و دستاوردهای خود نموده است.

توانمندی های درگاه پرداخت اینترنتی و دستگاه های کارتخوان سپهر بعنوان پیشتاز در کمترین میزان خطای پذیرندگی کشور و آخرین خدمات و محصولات حوزه پرداخت کشور از جمله کیوسک های جدید پرداخت الکترونیک سپهر برای مراکز خدماتی و درمانی بخشی از خدمات معرفی شده این شرکت در نمایشگاه بود.

همچنین کیف پول الکترونیک سپهر که علاوه بر اپلیکیشن پاس، میزبان کاربران اپلیکیشن صاپ بانک صادرات نیز شده است از دیگر خدمات معرفی شده پرداخت الکترونیک سپهر است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه و خصوصی سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش با حضور۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری  متشکل از ۸۰ غرفه  تا 11 آذر ماه در جزیره کیش برپا است و علاقمندان به آشنایی با محصولات و خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر می توانند با مراجعه به غرفه بانک صادرات ایران در این نمایشگاه با آخرین محصولات و خدمات این شرکت آشنا شوند.

پیمایش به بالا