پرداخت الکترونیک سپهر

در ارزیابی وزارت صمت؛ شرکت دانش بنیان پرداخت الکترونیک سپهر در گروه تولیدکنندگان برتر نرم افزار قرار گرفت

در ارزیابی وزارت صمت؛

شرکت دانش بنیان پرداخت الکترونیک سپهر در گروه تولیدکنندگان برتر نرم افزار قرار گرفت

 

با اعلام وزارت صمت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در گروه تولیدکنندگان برتر نرم افزار در عملکرد سال ۱۴۰۱ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر؛ روز چهارشنبه 18مردادماه، طی نشستی آقای مهندس اسماعیل زاده مدیرکل دفتر صنایع نرم افزار وزارت صمت از دکتر آقابابایی مدیرعامل شركت دانش بنيان پرداخت الکترونیک سپهر تقدیر به عمل آورد.

شرکت دانش بنیان پرداخت الکترونیک سپهر
شرکت دانش بنیان پرداخت الکترونیک سپهر

مهندس اسماعیل زاده با اعلام اینکه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در ارزیابی سال ۹۹ وزارت صمت در حوزه طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی سیستم های بانکداری متمرکز و پرداخت الکترونیک کشور حائز بالاترین رتبه و کسب تندیس طلایی شد اظهار داشت: بسیار خرسندیم شرکت پرداخت الکترونیک سپهر همواره در این مسیر موفق بوده و طی عملکرد سال ۱۴۰۱ نیز جزء “تولید کنندگان برتر نرم افزار”  قرار گرفته است.

دکتر اقابابایی نیز در ادامه این نشست از عملکرد یکساله این شرکت گزارشاتی ارائه نمود و گفت: شرکت دانش بنیان پرداخت الکترونیک سپهر به زودی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد تا بتواند سطح خدمات و سرویس های خاص مشتریان خود را ارتقا دهد.

مدیر عامل پرداخت الکترونیک سپهر در ادامه توضیحاتی در خصوص تجهیزات جدید مرتبط با صنعت پرداخت این شرکت از جمله دستگاه های کارتخوان اندرویدی که می تواند باعث جذب مشتریان جدید و ارائه سرویس های نوآور شود، بیان نمودند و سپس گزارشی از سامانه های طراحی شده و در حال توسعه شرکت نیز توسط مهندس جنانی معاونت فناوری اطلاعات شرکت ارائه گردید.

در پایان مهندس اسماعیل زاده به همراه هیات همراه از مجموعه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بازدید به عمل آوردند.

پیمایش به بالا