پرداخت الکترونیک سپهر

پيام تبريك مديرعامل پرداخت الكترونيك سپهر به مناسبت روز ملي منابع انساني

نمی توان انکار کرد که در اعماق هر سازمان و ارگان بزرگی که سالیان سال استوار به فعالیتش ادامه می دهد شریان اصلی این حیات را سرمایه های انسانی و دانش و تخصص کارکنان آن تشکیل داده است و بی تردید در عمر بیش از 16 ساله سپهر؛ همین پرسنل توانمند، چون گنجینه‌ای ارزشمند، به شکل متمایزی میدرخشند.

همکاران سپهر در رداهای گوناگون خدمت رسانی، در تمام این سال ها نشان دادند که سرشار از تلاش برای بهتر شدن و پیشرفت هستند. آنانی که در بهبود خود و سازمانشان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و پیوسته برای توسعه‌ی فردی و سازمانی خویش تلاش می کنند. همین همت سرمایه های باارزش پرداخت الکترونیک سپهر است که امروز محیطی پویا و سرشار از انگیزه برای آموختن و آموزاندن را پدید آورده است. سپهر، امروز با اتکا به گنجینه ارزشی دانشی و همت کارکنان خود در مسیر خدمت رسانی به مردم گام برداشته است. بی تردید تک تک پرسنل سپهر قلب تپنده این شرکت هستند و چه خجسته روزی است امروز … امروزی که به رسم هر ساله در 25 فروردین به نام روز ملی منابع انسانی در تقویم مزین شده .

در این روز از ارزشمندترین سرمایه های سپهر که همانا سرمایه های انسانی آن است می خواهم تا همچنان با تلاش بی وقفه خود مسیر بهروزی و تبدیل تهدیدها به فرصت ها را هموار سازند.

این روز را به تمام پرسنل عزیز شاغل در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به ويژه واحد سرمايه انساني شادباش عرض مینمایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا