شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

جلسه هم اندیشی در جهت تسهیل ارائه خدمات

جلسه هم اندیشی مدیریت شعب استان البرز با شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

جلسه هم اندیشی مدیریت شعب استان البرز با شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در محل دفتر شعب استان البرز روز شنبه مورخ ۱۸ خردادماه برگزار گردید

حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به همراه معاون عملیات و مدیر بازاریابی این شرکت، برای شناسایی مشکلات، هم اندیشی و رفع موانع موجود، در جمع مدیران و مسئولین حوزه های ریالی، ستادی و شعب استان البرز حاضر شد.                                                   

به نقل از روابط عمومی شعب استان البرز، در این نشست عباس شهروی مدیر شعب استان البرز با همراهی معاونت اعتباری و شعب خود، ضمن خیر مقدم به تیم مدیریتی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سایر حاضرین در جلسه، نسبت به طرح مشکلات موجود و همچنین تشریح آمار عملکردی این استان در راستای بهبود خدمات الکترونیک پرداخت.                                                                                  

سپس آقابابائی ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران و سربلندی نام بانک معظم صادرات ایران، گزارشی از وضعیت کنونی و نسبت رشد عملکردی این شرکت در ماه های اخیر ارائه نمود و اذعان داشت از آنجا که بانک صادرات ایران سهامدار اصلی شرکت پرداخت الکترونیک است قطعا سودآوری این مجموعه به نفع کلیه همکاران و سهامداران بانک خواهد بود.                                         

در ادامه جلسه آقابابایی و مدیران این شرکت پس از معرفی محصولات و خدمات جدید خود، به گفت وگو پرداخته و برای مشکلات موجود اقدام به هم فکری و هم اندیشی و ارائه راهکار نمودند.

اسکرول به بالا